zaterdag 31 maart 2018

Zwijmelen op Zaterdag - Charlie Landsborough - No time at all



Vandaag nog maar eens Charlie Landsborough . Ik moet altijd een beetje glimlachen als ik lange magere man zie met zijn lange grijze haar en baard .Het eerste nummer wat ik ooit van hem hoorde was Love you every second en soms proberen we ons een voorstelling te maken wie er '' achter'' die stem zit .En toen ik dan voor het eerst een foto van hem zag was ik zo verbaasd ,toch best wel raar hoe wij mensen denken
Liefs Elisabeth 

8 opmerkingen:

  1. Deze meneer ken ik niet. Het is wel mager mannetje. Maar hij kan wel goed zingen. Grijze baard is tegenwoordig erg in. Tegenwoordig laat de mannen baard groeien.

    Ik wens jou mooie paasweekend toe1
    Geniet maar van.

    Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem3/31/2018

    Leuke man en lekker nummer. Ik wens jullie heerlijke paasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Was vroeger waarschijnlijk een zeer knappe donkerharige man. Fijne stem!
    Fijne Paasdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nooit van gehoord....en ja inderdaad, het beeld dat hij laat zien is niet wat je je voorstelt als je hem hoor,mooie en aangename stem heeft hij zeker.

    En nu..dat lange grijze haar en baard... ik krijg het idee dat iemand anders ook zo uit gezien zou kunnen hebben als hij 'oud' had mogen worden op aarde.

    Liefs en fijne paasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier zou ik me een blonde cowboy bij denken ;-) inderdaad gek hè, dat je voorstelling van iemand heel anders kan zijn. Het nummer is prachtig en die stem ook! Mooie keuze weer Elisabeth!
    Mooie dagen en liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig nummer!
    En je wist ook niet dat hij op mijn opa lijkt. 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Had me iid ook iets anders bij deze stem voorgesteld. Maar het klinkt lekker. Fijne zwijmel.s
    Goede Paasdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ken hem wel. Mooie stem en de muziek blijft prachtig.
    Fijne Paasdagen.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...