dinsdag 27 maart 2018

Gek@bbel

Een oud plaatje maar weer even want foto's maken vergeet ik gewoon . Er gebeurd hier weinig ,echt weinig want ik ben super futloos .Ik  heb net 2 uur geslapen en dat is iets wat ik niet graag doe in de middag ,maar na de vele nachten met weinig slaap vielen mijn ogen echt bijna dicht. Er is en komt weer het nodige onderhoud in en om onze woningen .Gisteren werd de meterkast weer eens onder handen genomen en werden er nieuwe groepen geplaatst wat een stuk veiliger zal zijn blijkbaar .Ik ben maar buiten bezig gegaan en heb wat voorjaars bloeiers in de potten gezet en de boel eens flink aangeveegd .Ook moet er nog veel aan de schutting gebeuren en ik MOET /MAG dit keer ook schilderen van de man arggghhhh..Al heel veel jaren was ik altijd de klos als het op schilderen aankwam en ik deed zelf alles in ons huis van een nieuw laagje voorzien ,dus een smoes is niet mogelijk want hij weet dat ik het kan ..En dan de CBD Olie ,tja ik merk nog niets en ga maar een stapje hoger straks nog een keer 2 druppels al heb ik mijn twijfels erbij .Ach ja en zo kabbelen we maar weer voort .Maar Please laat de echte Lente komen ,ben er zo aan toe 
Liefs Elisabeth 


7 opmerkingen:

  1. ohhh we tobben voort, of beter ploeteren.. ik ga graag een dutje doen in de middag, als ik té moe ben slaap ik niet meer ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  2. soms doet een dutje goed zeker als je 's nachts zo slecht slaapt
    ook ik verlang naar de lente

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och.. je voelt futloos. Komt door de weer. Werkt ook niet mee. Kom maar op met de lente. Dan ga je vast beter voelen. Dutje is wel eens goed. Je bent gelukkig bezig geweest in de tuin. Schutting verven is hele klus om te doen. Wel leuk. CPD hopelijk gaat nog werken. Moet nu al gaan merken. Misschien iets anders proberen? Er zijn nog meer mogelijkheden. Ik snak ook naar de lente toe. Mooie foto. Viooltjes ziet prachtig uit. Ik ga zo weg naar tandarts toe. Daarna de stad erin. Ik ben al maanden lang niet meer geweest. Poeh.... Fijne dag gewenst.
    Lieve groetjes Jacqueline & Ferry. ❁❁❁❁❁❁

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een beetje aankabbelen en aanrommelen is toch ook lekker hè.

    Je schreef dit gisterenmiddag hè. En je schreef "En dan de CBD Olie ,tja ik merk nog niets en ga maar een stapje hoger straks nog een keer 2 druppels al heb ik mijn twijfels erbij".
    Heb je die 2 druppels gisteren na je dutje genomen?
    Als het zo is geef ik je de raad om dat echt niet te doen. Neem er dan 's morgens gewoon 4 in.
    Dat is wat Jan bedoelde met het moment van inname in een vorige reactie, toen je die nachtmerries en zo kreeg slikte je ze ook op de dag en 's avonds.
    Alleen 's morgens innemen! Echt.. als je meer wilt nemen, geen probleem, maar jij verdraagt het niet goed op de dag of later. Dus dan gewoon in een keer. Jan zit nu op 4 druppels 5% en het gaat prima.
    Succes ermee! Hoop echt dat het gaat werken! Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik begin wat aversie tegen die druppels te krijgen eerlijk gezegd .Trouwens Melody neemt ze wel 's avonds in voor zover ik weet .Ik vraag me af of het echt zo belangrijk is het tijdstip van innemen , daarbij denk ik dan die rommel zit in mijn lijf hoe dan ook .Ik kijk het nog ff aan
      liefs xxx

      Verwijderen
  5. Als de zon nu maar eens wat meer gaat schijnen, dan knap je misschien wel op, het helpt in elk geval bij mij wel. Schutting verven......tja wat zal ik zeggen, heb al zoveel geverfd in mijn leven dat ik het nu echt niet meer zo leuk vind, toch moet ik dit jaar hekken verven en het hekwerk van de verandatrap, een snertklus, maar ja, wie zou het anders moeten doen.... Wees maar voorzichtig met die druppels en.....een middagdutje is niet verkeerd, maar niet te lang want anders slaap je 's nachts zeker weer niet.
    Liefs, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk de lente, de vogels die druk zijn.
    Daar knappen we van op Elisabeth.

    Lieve lentegroetjes,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...