dinsdag 6 maart 2018

Even een Update

Gisteren dus mijn controle bij de oogarts en mijn ogen zijn goed en echt heel lang nagekeken .Alles blijkt er goed uit te zien en alles wat ik zie is nog steeds een bijwerking van de operaties .De lenzen hebben zich nog niet helemaal aangepast op mijn ogen en dat kan dus nog even duren .Bij de een gebeurd dat snel en bij de ander duurt het nu eenmaal veel langer .Het pijnlijke gevoel is volgens de oogarts nog van de Oog klem die er op mijn oog gezeten heeft tijdens de operatie en dat zal ook verdwijnen .Ik moet maar proberen de dingen die nu nog gebeuren te accepteren pfff.Ben ik echt gerust mwa ik probeer het maar .Oogdruppeltjes mee voor de rode droge ogen en dat helpt hopelijk ook weer Maar ik mag in elk geval naar de Opticien voor een bril Jippie !! Ik heb nu helaas toch een leesbril nodig argghhh ,voor mijn operatie kon ik echt probleemloos de kleinste lettertjes lezen zonder bril ,nu niet meer dus  en ik heb nu standaard een leesbril in mijn handtas ,maar ach dat is niet het ergste .
Liefs en dank voor de lieve reacties ,Elisabeth 

11 opmerkingen:

  1. geduldig afwachten dan maar elisabeth... kan me voorstellen dat het je allemaal té lang is ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is gelukkig goed nieuws, ja accepteren en hopen dat het klopt wat de dokter zegt hè. Meer kun je ook niet doen. En het is natuurlijk wel zo dat het bij ieder mens anders gaat. Haha, een leesbril, bij mij zit ie in mijn gewone bril, misschien dat ik mijn ogen nog eens laat laseren, maar dan heb ik nog steeds een leesbril nodig. Maar je hebt van die leuke en zo duur zijn ze niet. Of neem je er echt een die precies goed is voor jouw sterkte? Dus aangemeten?
    Blij met de update hoor, veel aan je gedacht! Dank! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan geen leesgedeelte in mijn bril hebben ,dat is me echt afgeraden . En nee hoor ik heb lekker goedkope leesbrilletjes van de Etos dat is wel prima wat mij betreft omdat ik veel wel kan lezen behalve piepkleine of grijze/gekleurde letters .
      Liefs XXX

      Verwijderen
  3. Erg fijn om de update over je ogen te lezen Elisabeth, want ik vreesde echt toen ik las over je lichtvlekken die je zag!!!! Dat je pijnlijke ogen hebt door die oogklem geloof ik ook direct als het maar weer overgaat.
    Hou je haaks en hopelijk is het heel gauw minder pijnlijk.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik begrijp wat je bedoeld Helma.Ik zie geschitter e d geen Lichtflitsen want dat kan wijzen op Netvliesloslating en geloof me dat ik daar ook in het begin even bang voor was .Het is gelukkig al veel minder als in het begin maar nog steeds erg akelig .
      liefs xxx

      Verwijderen
    2. Gelukkig is goed nieuws voor jou ogen. Maar ik hoop dit over gaat. Klemmen kunnen wel eens pijn hebben. Heeft wel tijd nodig om te genezen. Volgens mij duurt wel twee maanden. Heel goed dat je bril neemt. Logisch dat je toen bang bent. Nog sterkte! Fijne dag gewenst.

      Verwijderen
  4. Elke dag een beetje beter Elisabeth, daar gaan we voor.
    En die leesbril kan ik ook niet zonder:)

    Een prille lentegroet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat je ogen goed is. Flikker in ogen is zeker irritant. Komt vast door de klem. Ik hoop dit weg gaat. Hopelijk krijgt gauw minder pijn. Heeft wel tijd nodig om te genezen. Sterkte met je ogen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Elisabeth, ik maakte me maandag ook zorgen over de toestand van je ogen.
    Gelukkig heeft de oogarts je gerustgesteld, je moet je dus instellen op een langere hersteltijd en dat valt niet mee.
    Het schitteren kan ik mij nog herinneren van na mijn staaroperatie. Vooral lichtbronnen aan de zijkant van het oog gaven een vreemde schittering. Het is geleidelijk verdwenen.
    Hopelijk gaan je pijnklachten ook steeds verder afnemen! Sterkte!
    Een hartelijke groet van Zem.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Zem voor jou reactie want dat stelt me nog meer gerust hoe vervelend het ook voor jou geweest is .Het valt een beetje tegen maar ik moet maar geduld hebben en dit accepteren
      Lieve groetjes Elisabeth

      Verwijderen

  7. ben blij te horen dat het goed gaat met je ogen. Een leesbril is niet zo erg, dus ja eentje in je handtas en je bent geholpen

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...