zaterdag 24 maart 2018

Zwijmelen op Zaterdag - The Joey+Rory Show | Season 1 | Ep. 3 | Opening Song | Play Me The Waltz



Soms hoor ik muziek en komt er zo'n herinnering boven.Twaalf en half jaar getrouwd waren we , een groot feest voor familie en vrienden . Het was een prachtig feest en de laatste keer dat ik met mijn vader de Wals gedanst heb .Ik moest er aan denken toen ik deze video zag op You Tube ,en ja dan valt er wel een traantje bij deze herinnering want wat zou ik dat moment graag nog een keer over doen .Als ik een iemand echt mis in mijn leven is het mijn Vader nog altijd .Maar ja het leven gaat door maar de mooie herinnering blijft
Liefs Elisabeth 

11 opmerkingen:

  1. Anoniem3/24/2018

    Mooie herinneringen. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig herinnering van je vader. Muziek is geweldig om te luisteren.
    Voor jou fijn weekend gewenst.
    Lieve groetjes Jacqueline & Ferry. ��

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie herinnering Elisabeth en wat een prachtig nummer.
    Ik heb het wel al 6-7 keer afgespeeld, zing het inmiddels bijna mee!
    Ik ga van dit duo meer beluisteren, wat mooi en wat een ontroerende tekst.
    Fijne zwijmeldag, dit is de mooiste van vandaag! Dankjewel!
    Liefs, Trees XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze zaterdag hebben meerdere inzenders het over herinneringen. Fijn dat je goede herinneringen aan je vader hebt. Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoals gewoonlijk weer genoten van je countryzwijmel.
    Hoe gaat het nu met je? Al wat beter resultaat met de olie?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat de olie betreft merk ik niets ,behalve dat ik geen nachtmerries en angstaanvallen heb sinds ik nog maar 2 druppels gebruik .Ik ga gewoon nog even door en wacht maar af e blijf hoopvol zeg ik maar zo .

      Verwijderen
    2. Mooie herinneringen met evenzo mooi muziek. Luister het veel te weinig tegenwoordig.

      Verwijderen
  6. Wat weer een heerlijk country-nummer! Dansen kan ik niet, maar daar krijgik nu bijna spijt van... ;)
    Zulke herinneringen blijven altijd bij je.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie herinnering aan je vader....
    Om te koesteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie herinneringen om te koesteren... wie wil dat nou niet.
    Wat een rijkdom heb jij met zulke herinneringen,

    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige muziek! En koester de herinneringen aan je vader. Ik mis die van mij nog elke dag.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...