donderdag 15 maart 2018

Helder

Vanochtend de mail dat mijn nieuwe bril in de winkel klaar lag en ik hem kon halen . Dus vanmiddag de stad in want dan kan ik echt niet wachten . Het wazige is nu weg en ik zie heel helder ,nee niet echt helemaal scherp maar dat kan ook niet met 60 % gezichtsvermogen ,maar zeker een hele verbetering want dat was eerst maar 30% .Ik zag ze ''vliegen '' het eerste uur maar stevig gearmd met de man ging het goed .Ik moet wel wennen aan mijn nieuwe look haha .En ohh wat hebben we een prachtig warenhuis nu in onze stad .Het oude heel grote gebouw van V&D  heeft erg lang leeg en verloren gestaan maar wat is het nu mooi geworden en we keken onze ogen uit in Hudson's Bay .Daarna gewoon gezellig even een patatje gegeten en op naar huis .Een heel tevreden dag en ik geniet van mijn lekkere nieuwe geurtje want tja ze hebben een enorme parfumerie afdeling daar en dat is voor mij heel gevaarlijk .Een domper was het nieuws over mijn buuf 2 huizen verder ,afgelopen Zaterdag nog lang staan praten over de kanker in haar botten en wat de uitslag zou worden van alle scans en ik beloofde heel hard te duimen .Nee helaas niet goed en alles is door haar hele lijf uitgezaaid nu en dat is zo ontzettend snel gegaan . Helaas is dit ook het leven ,ze is 83 en nog zo kwiek sterk en zo vol levenslust en vrouw waar ik zoveel respect voor heb .Maar helaas that's life en het komt zo het komt
Liefs Elisabeth 

6 opmerkingen:

  1. Anoniem3/15/2018

    Gefeliciteerd met je nieuwe look en heldere zicht. Triest voor de buuf. Ik hoop dat ze de pijn goed zullen bestrijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig gaat het goed met je ogen. Je ziet weer helder. Nog niet helemaal. Het moet nog genezen. In Haarlem zij n ook bezig met oude v&d. Begin april gaat open. Ook word het Hudson's Bay. Ik ben benieuwd ernaar. Heel triest voor de buuf. Erg!! Ik hoor tegenwoordig veel mensen die hebben. Het lijkt me vreselijk. Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd weer leuk hè een nieuwe bril! Hoop dat je er veel plezier van zult hebben. De V&D hier staat ook al zolang leeg. Wel af en toe gebruikt voor een tijdelijke verkoop van Hema of iets anders. Zelfs de gemeente gaat meedenken voor een nieuwe bestemming want de eigenaars doen er niks aan..
    Wat naar voor je buuf...
    Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk die nieuwe look en alles helder zien
    Erg van je buur

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heftig, Elisabeth. de man als sterke arm :-) dat is goed wandelen, patat...... dat is lang geleden dat ik dát had.. mmmmm krijg er meteen zin in :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd ook van deze zijde en hier was er er ook zo een mooie v&d maar nu willen ze er appartementen in gaan maken. En jij aan de patat hmm ook wel zin in maar nee vanaaf maar eens weer gezond gaan eten. Wens je fijn weekend en veel plezier met wat jij gaat doen of van plan bent te gaan doen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...