maandag 18 maart 2019

Ditjes en datjes

Even weer een oude foto maar wel een waar ik blij van word .Sinds ik gestopt ben met de CBD olie gaat het alweer veel beter ,daar ga ik ook niet meer over zeuren want dat is gewoon einde verhaal.Volgende week een afspraak met mijn huisarts want tja ik mag ''op het matje komen '' want zo voelt het en het maakt me heel onrustig want ik weet niet wat zijn plan is .Ik wel ,ik wil gewoon kunnen slapen punt uit !! Maar ook krijg ik eindelijk weer kriebels om leuke plantjes te kopen voor de potten en manden en dat voelt zo goed .Alvast een begin gemaakt met mooie viooltjes en die staan nu mooi te zijn op de tuintafel en in een hangmandje bij het keukenraam .Ik moet mezelf even wat inhouden want ik wil het liefst alles meeslepen naar huis .Het contact met Dochter is gelukkig helemaal goed ,Dochter gelukkig Mama gelukkig zeg ik maar zo want dat gun je je kind toch ! Ik ben vandaag echt vreselijk geschrokken door wat er in Utrecht is gebeurd ,in wat voor wereld leven we toch tegenwoordig en helaas word het steeds erger .Ik heb er geen woorden voor .
liefs Elisabeth 

11 opmerkingen:

  1. Anoniem3/18/2019

    Prachtige viooltjes. Over Utrecht wil ik het maar even niet hebben. Vreselijk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelijk heb je Marja ,laten we maar gewoon even heel stil zijn

      Verwijderen
  2. Wat fijn dat de zin in viooltjes weer terug is, een goed teken! Vreselijke toestand in Utrecht, maar gelukkig hebben ze hem nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De maartse viooltjes staan er netjes en mooi bij. Ze staan ook bekend om nederigheid en zijn dankbare bloemen en geven kleur aan omgeving.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook zo Elisabeth. Ik ben gek op bloemen op de balkon. Verleden week had ik aantal potten met viooltjes erin gezet. DE andere moet nog komen. Gezellig op de balkon. Jou viooltjes van verleden jaar is zeker heel mooie kleur. Prachtig.jij hebt ook zin in. Gewoon doen. Maar ik keek net naar buiten. Bij ons heeft het gevroren. Wat fijn met jou goed gaat. Dat je weer rustiger bent geworden.Ook fijn dat jullie met je dochter goed gaat. Dat vind ik belangrijkste. Ik vond zo erg in Utrecht gebeurd is. Heel triest te worden. Gewoon laf om te doen. Schop maar in de gevangenis in. In verleden wat ook gebeurt. Waarom loopt dan los. Fout in Nederland. Ik vind vreselijk voor slachtoffers. Ik hoop nu kalm blijft in Nederland. Nou ik wens jou mooie dag toe!
    Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. We hebben geen woorden Elisabeth, het treft ons diep.

    De lente, we verheugen ons meis, bloesem, bloemen en nieuw leven.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat lijkt me een positief signaal dat je het weer voelt kriebelen. Supermooie bloemetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Elisabeth, het zal je goed doen om weer heerlijk voorjaarsplantjes te gaan aanschaffen!
    Hopelijk kom je nu zelf ook steeds meer in evenwicht, houd goed voor de geest wat je zelf wilt ( bereiken) in het gesprek met de huisarts. En vraag hem / haar je daarbij zoveel mogelijk te helpen.
    Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een goed teken toch dat je zin krijgt in het voorjaar dus bloemen en planten hebben je aandacht weer! Hoop dat het een goed gesprek wordt met de huisarts binnenkort.. Sterkte en geniet van alles wat kan! Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lentebloemen zijn ook een soort medicijn. Veel "slikken"al dat moois.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi! Ja bloemen in de lente zijn blijmakers, dat vind ik ook!
    Liefs,
    Lilian

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...