zondag 3 maart 2019

En nu ?

Tja ik weet het niet .Nog steeds heel voorzichtig bezig met de CBD druppels .Soms twijfel ik of het wat doet maar eerlijk gezegd ik weet het even niet .Ik ga er gewoon nog even rustig mee door .Slapen doe ik nog nauwelijks ,soms 2/3 keer per nacht een 15 /20 min en dan ben ik weer wakker en ik ben een beetje gesloopt op dit punt en kan nog nauwelijks op mijn benen staan .Druppeltjes van Bach geprobeerd voor de nacht  ,ontspanning oefeningen mediteren ademhaling oefeningen . Was het toch te hoog gegrepen om te stoppen met mijn medicatie ? En soms vraag ik me af wat het nog uitmaakt ,ik ben bijna 68 en wat maakt een pilletje voor de nacht dan nog uit .Ik ben even niet zo flink meer geloof ik .Morgen naar de huisarts omdat dat ''moet '' van mijn man want die vind dat dit niet meer kan en maakt zich zoveel zorgen . Tja !
Elisabeth 

11 opmerkingen:

  1. Anoniem3/03/2019

    Slaap is zo ontzettend belangrijk. Het bepaalt je geluk en energie. Ik zou gek worden zonder mijn zopicloontje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Al 30 jaar slaap problemen en ach ik kon het wel ''redden'' Nu trek ik het eigenlijk niet meer,zo moe

      Verwijderen
  2. ja je man heeft gelijk, en inderdaad ene pilletje maakt dan ook niet meer uit, niet slapen is veel erger.
    ik hoop dat je meteen iets meekrijgt waardoor je weer lekker slaapt,
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je toch een kanjer hoor, maar wel verstandig dat je naar de huisarts gaat nu. Ik vind het altijd heel erg als ik hoor dat mensen niet of slecht slapen. Mijn dochter heeft dat ook al vanaf haar kindertijd, Heeft ze van haar vaderskant. Ik ben een geluksvogel vwb slapen. Nooit geen problemen gehad en nog niet, niet eerlijk hè Elisabeth... Sterkte en liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben het met Trees eens. Niet slapen sloopt je gewoon. Soms heb ik periodes dat ik slecht slaap. Dan kun je mij bij elkaar vegen de volgende dag.
    Als je beter slaapt op een tablet zou ik dat gewoon doen. Maar ik vind je wel een topper!

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een moeilijke keuze. Mocht je toch een tijd een pilletje nemen,hoop ik dat je betere nachten hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Liesbeth,
    Je manlief heeft wel gelijk. Je moet toch slapen. Anders hou nooit uit lieverd. Dit is zeker geen pretje. Heel goed dat je naar huisarts gaat. Hopelijk kun je huisarts beter medicijnen krijgen. Dat je lekker van slaapt. Sterkte!

    Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sterkte en hou vol! Ik hoop dat de huisarts een oplossing heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier nog zo een lieverd die wel was positieve energie zou kunnen gebruiken. Op Yoga leren we dat je dat in gedachten kan sturen. Of ik het echt geloof weet ik niet maar ik doe het wel aan jaren, volgens mij is dat beetje hetzelfde als voor iemand bidden of duimen of kaarsje aansteken.
    Wat heerlijk zo een man die er altijd voor je is en je laat merken dat je belangrijk en de moeite waard ben. Zorg goed voor jezelf lieverd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kan ook echt niet zonder slaap en neem elke nacht een half Zopicloontje, net als Marja. Al jaren en het helpt nog steeds goed en ben er niet suf van. Gelukkig doet mijn huisarts er niet moeilijk (meer) over.Ik denk niet dat ik de middelen met pam zo snel zou nemen, die maken aanmerkelijk suffer de volgende dag. Goed dat je het gaat bespreken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zopiclon is geen optie wat hem betreft dus nee die krijg ik dus echt niet .Ik heb het gevoel dat ik nu echt niet serieus genomen woord want ik loop op mijn wenkbrouwen nu !

      Verwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...