maandag 11 maart 2019

Ijzersterk?

In de lieve kaart die ik vrijdag van mijn Dochter kreeg stond een heel lieve zin die me erg ontroerde  [[ Mam ik ken niemand die zo ijzersterk is als jij en ik ben zo trots op je ]] Telkens krijg ik tranen in mij ogen als ik het lees .Vanochtend moest ik mijn medicatie bestellen en gek genoeg deed ik dat met kramp in mijn maag na het akelige gesteggel van laatst met de Apotheek en mijn huisarts .Ik was gewoon misselijk en voelde zoveel boosheid opkomen over dit alles .En nee dan ben ik even niet zo ijzersterk! Ik kan blijkbaar nog steeds dit soort dingen niet loslaten
Elisabeth 

9 opmerkingen:

  1. Anoniem3/11/2019

    Ik stuur je wat sterkte met de wind mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ijzersterk betekent nog wel gevoelens hebben. En die kunnen af en toe heftig zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een prachtige dochter! Wat doet zoiets goed hè. Dikke knuffel en XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt geweldig dat je met dochter goed gaat. Daar zijn jullie erg blij mee. Wat vervelend dat je medicatie misselijk word. Het kan wel voorstellen dat je weer boos bent. Sterkte! Fijne avond. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het ook geweldig dat het contact met je dochter is verbeterd. En wat een lief kaartje.
    Koesteren!

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief van je dochter. Zoiets doet een mens goed. En de emoties die het oproept dat je weer naar de huisarts moet kan ik me best voorstellen. De vorige keer was er immers veel gedoe. Die emoties zijn er natuurlijk nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie tekst heeft jouw dochter op het kaartje geschreven.
    Het is ook zo, je gaat altijd weer door en dat getuigt van kracht Elisabeth! Gevoelens blijven en dat mag.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Elisabeth,

    Bedankt voor jouw reactie op mijn weblog.
    Mooi om zo'n schrijven te krijgen en het woord ijzersterk deed mij spontaan denken aan ijzerhard een magisch geneeskrachtig kruid, maar ook dit heb jij misschien al eens uitgeprobeerd.

    Groetjes,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Doorzetten is ook ijzersterk... En niemand is altijd ijzersterk, dus waarom zo streng voor jezelf?
    Liefs,
    Lilian

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...