vrijdag 8 maart 2019

Zo fijn deze middag



 Het was al even een paar weekjes geleden maar vandaag was onze Dochter er een paar uurtjes .Weer samen de boodschapjes doen en veel te lang in de winkels want tja dat is zij nu eenmaal en ik vond het heerlijk
 Even zonder haar leuke vriend ,Gewoon omdat ik nog niet veel drukte kan hebben helaas na de heftige weken en hij begrijpt dat gelukkig .Wel een lief appje dat ze niet moest vergeten ons de groetjes te doen .Ja hij heeft het hart van deze moeder echt gestolen !
Zo'n mooi boeket bloemen en een heel mooie lieve en aparte kaart met een geluksteentje bracht ze mee en de lieve woorden er in geschreven raken me tot tranen toe ,zo ontzettend lief .

Eindelijk heb ik het gevoel dat ik echt mijn Dochter terug heb ,die gekke soms behoorlijk lastige meid waar ik zo ontzettend veel van houd .En wat is ze nu een gelukkige meid en ik ben zo blij voor haar .Ik ben gewoon even heel blij met deze  uurtjes 
Liefs Elisabeth 

10 opmerkingen:

  1. Gezellig! Ik was ook een dochter en mis mijn moeder nog steeds. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem3/08/2019

    Dierbare momenten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zijn het zeker Marja en ik ben er zo dankbaar voor en vooral zo blij mee !

      Verwijderen
  3. Geniet er maar van. Ik ben zo blij voor je! Heerlijke momenten.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn, Elisabeth. En wat een mooie bos bloemen en lieve kaart heb je gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was zeker heel gezellig geweest met je dochter op je bezoek. Prachtig bosje bloemen heb je gekregen. Steentje op de kaart is heel bijzonder om te zien. Eindelijk vrede. Rust. Jammer dat haar vriend niet erbij kunnen zijn. Heel fijn dat je dochter met jou goed gaat. Erg lief van der. Geniet mooie weekend. Naar mooie bosje bloemen genieten. Kaart zuinig bewaren. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.💕

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat heerlijk voor jou en je dochter Elisabeth.
    moeders en dochters... een paar apart hé :-)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit soort bezoekjes en onverwachte presentjes zijn zo dierbaar! Je voelt je dan zo verwend hè. Maar ze wil duidelijk laten weten dat ze heel erg blij met jou is ook! Nog maar lekker even nagenieten hè! Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heerlijk Elisabeth.
    Prachtig boeket!

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige bos! Ja, daar word je blij van en lieve woorden op papier zijn geweldig om terug te lezen als het even minder gaat. Bedenk dat ze op dat moment uit het hart kwamen, dus goed bewaren.
    Liefs,
    Lilian

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...