zaterdag 16 maart 2019

Zwijmelen op Zaterdag - Dwight Yoakam - Try Not To Look So Pretty



Ja hoor daar komt er weer een ,zo'n echte Tear Jerker . Ik luister er nog altijd graag en veel naar zijn muziek ,vind deze man gewoon geweldig .Maarrrr  please Dwight ,Don't Take your Hat Off !  Een beetje flauwe opmerking  maar het is onvoorstelbaar wat zo'n grote hoed kan doen voor een man en dat heb ik veel gezien in de danswereld ,mannen die je bijna nier herkend zonder die hoed  .Heel veel jaren geleden droeg mijn man ook zo'n grote zwarte cowboy hoed want tja dat was in bij het line dansen en jeetje ik herkende mijn eigen man bijna niet , al wist ik best wat er onder die hoed zat een bijna kaal bolletje. En niet te vergeten een heel lieve man natuurlijk en mijn alles !!
Liefs Elisabeth 

8 opmerkingen:

  1. Anoniem3/16/2019

    Heerlijke zwijmel met en zonder hoed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooiiiii zo het weekend in is niet verkeerd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig zwijmel muziek om te luisteren. Hij is zeker heel goed. Fijne avond en morgen fijne zondag gewenst. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eigenlijk nog nooit over na gedacht dat ze dan onherkenbaar zijn. Tranentrekker van de bovenste plank. Lekker toch.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het is echt zo .Ik ben me een ''hoedje '' geschrokken toen ik foto's zag van Dwight zonder hoed ,niks mooie man die ik op cd hoesjes zag want daar staan echt heel mooie foto's op .Maar al met al het doet niets af aan zijn stem !

      Verwijderen
  5. Ja, zonder hoed heeft 'ie wel een erg hoog voorhoofd hè?
    Maar z'n muziek is prima!
    Trouwens, ik heb ook een grote "western"-hoed, maar dan een Australische. Kocht ik een keer op een country-festijn, waar m'n toenmalige vriendin graag naartoe wou.
    Die vond altijd dat ik uit de maat danste. Niet dat het daarom uit raakte, hoor, maar toch... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, je hebt gelijk, het raakt mij ook aan hoor dit nummer, heerlijk! Ja, met een hoed ziet een man er opeens anders uit hè. Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, prachtig! Ik ben echt dol op Country en luister er elke dag naar. Dankjewel voor dit mooie liedje.

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...