vrijdag 15 maart 2019

Hoop '' deed '' Leven

Het is toch het spreekwoord ,hoop doet leven .Na de eerste keer CBD olie en hoe dat fout liep toch weer opnieuw geprobeerd . Nog steeds overtuigd dat het kan helpen als ik de verhalen lees en toch ook weer de hoop dat als ik het dit keer heel voorzichtig op zou bouwen het misschien wel zou lukken Een lage concentratie ,geen 5 % maar 2.75%  en heel voorzichtig opgebouwd met een druppeltje per anderhalve week ong .Het gesteggel over de Temazepam met apotheek en huisarts hebben me geen goed gedaan en zeker niet het gevoel dat ik weer ''op het matje moet komen '' binnenkort ,want zo voelt het wel .Langzaam gingen de angst en paniek aanvallen zich flink opbouwen en ik dacht ,ach ik maak me veel te kwaad om dit alles want helaas kan ik dingen niet  zo snel loslaten en blijf ik malen .Maar toch voelde dat constante paniek gevoel wel erg  raar en bedacht ,zou het dan toch ? en ja hoor helaas weer dat effect door de CBD olie .Ik heb mijn les geleerd ,nooit meer doen !! Wel heel fijn voor de mensen bij wie het echt helpt .Helaas zal ik het met een pammetje hier en daar moeten doen .Nog steeds zeg ik wel , begin je eraan wees voorzichtig en observeer je gevoelens tijdens het gebruik zelf heel goed .
Elisabeth 

11 opmerkingen:

  1. Denk dat je voor jezelf inderdaad heel goed aanvoelt of het wel of niet goed gaat. En als je denkt het is genoeg geweest, moet je stoppen. Sterkte met de rest Elisabeth! Ik hoop zo dat je ook eindelijk eens die rust ervaart die zo heerlijk is. Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat ik denk is dat dit spul gevaarlijk '' kan zijn '' Trees en er strenge controle op moet komen .Gelukkig heb ik weer op tijd ingezien waarom dit soort dingen met mij gebeurden .Ik zal je de gedachten die ik gehad heb maar besparen want geloof me die waren niet erg ''fijn ''

      Verwijderen
  2. Het is beste hoe jij voelt. Als niet goed gaat met de spul. Moet niet meer gebruiken. Want deze sul is best wel gevaarlijk spul. Ik had verleden week op tv gezien.Ik wist hoe deze medicijnen werken. Poeh... Daar schrok wel van. Heel goed dat je ermee gaat stoppen. Hopelijk keert de rust toe bij jou. Geen paniekaanvallen. Ik wens je heel veel sterkte ermee. Toch wens jou fijn weekend. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga dat spul nu echt nooit meer gebruiken en ik ben al een stuk rustiger nu gelukkig .
      Liefs xxx

      Verwijderen
  3. Anoniem3/15/2019

    Ik begrijp je helemaal. Ook ik waagde me de afgelopen maanden in stilte aan het avontuur. Twee druppels twee maal daags. Ik heb intussen geen infectie gehad en hoop dat het de werking van CBD was.
    Uiteindelijk ging het deze week bergafwaarts met mijn emoties. Ik ga CBD afbouwen en neem zo nu en dan calmday pilletjes als ik zit te shaken of in paniek raak. De huisarts geeft permissie en mijn nieren kunnen het hebben. Op hoop van zegen dus.
    Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij kent jezelf het best Marja en als het niet goed voelt stop alsjeblieft met dat spul ! Ik wens jou ook sterkte

      Verwijderen
  4. Ik hoop dat je rust krijgt Elisabeth.

    Een fijn weekend en een lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Komt wel weer goed Hilly .Ik heb mijn les geleerd .
      lieve groetjes

      Verwijderen
  5. Wat goed van je dat je de oorzaak van je gevoelens kon identificeren. Het is niet zulk onschuldig spul dus.
    Sterkte joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer voor je,maar goed,dat je door observatie je eigen "dokter"kunt zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hoort er ook verschillende verhalen over, het is denk ik ook niet zo onschuldig als het lijkt. Je hebt het geprobeerd en als het voor jou zulke bijverschijnselen geeft, dan zou ik er inderdaad ook mee gestopt zijn. Jammer, maar ik hoop dat er nog andere opties zijn.
    Liefs
    Lilian

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...