zondag 10 maart 2019

Voorzichtig zijn

Wat was dat even schrikken gisteren .De mooie bloemen die ik van mijn Dochter kreeg op tafel gezet .Ik hoorde een geluid wat ik niet thuis kon brengen maar zag niets bijzonders .Toch hoorde ik een raar soort '' gesmak'' Omdat de best hoge Oorstoel met hoge leuning mijn zicht beperkt zag ik eerst niet dat Mikki op de tafel zat en druk bezig was aan die leuke plastic lintjes te knabbelen die ik in heb boeket verwerkt had .Gewoon een waarschuwing ,pas goed op met dit soort dingen ,ik ben er echt erg van geschrokken .
Liefs Elisabeth 

8 opmerkingen:

  1. Anoniem3/10/2019

    Wat gek dat ze dat lekker vond.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik was echt stomverbaasd want dit heeft ze nog nooit gedaan .

      Verwijderen
  2. och wat een boef... misschien bewogen ze door de wind of zo...
    doe maar niet poes, lijkt me niet zo goed

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, dat is wel oppassen dan Elisabeth.
    Kan me nog herinneren dat we vroeger een kat hadden die lametta ophad, dit hing in de kerstboom. Gelukkig konden we het er weer uittrekken. Vreemd dat ze dat dan opeens doen.

    Onze kat drinkt altijd water uit de bloemenvaas, ik doe daar dan ook nooit geen bloemenmest bij een boeket.

    Gekke, maar o zo lieve beesten:)

    lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Poeh kan me voorstellen dat het schrikken was. Misschien ruiken die lintjes naar iets wat ze lekker vindt? Gelukkig goed afgelopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och wat erg dat je poes eraan kauwt. Vreemd eigenlijk. Dit heb ik nooit van gehoord. Jou poes doet het wel. Dat was zeker schrikken geweest. Gelukkig ben je net op tijd om te weg halen. Blijft mooie bloemen te zien op de foto. Fijne week gewenst. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hopen,dat dit de laatste "streek"van Mikki was

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, wij verwijderen deze "slingertjes" altijd meteen.
    Dit nadat wij jaren geleden ook heel voorzichtig een lange sliert uit poes zijn bekje hebben getrokken.
    Rare beesten...

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...