woensdag 6 maart 2019

Kinderen - Michael Bublé - Forever Now [Official Lyric Video]



Afgelopen Zaterdag geplaatst door Trees en zo het ontzettend mooi .De tranen rollen elke keer als ik het luister .Ik/wij als ouders hebben alles gedaan wat we konden en zo goed mogelijk en zeker niet zonder fouten  want wie van ons is foutloos .Toch kan het echt zo fout gaan tussen ouders en kinderen en soms lijkt het idd niet meer op te lossen te zijn zoals met onze zoon ,maar ondanks alles houden we zeker van onze zoon . Echt absoluut geen slecht mens , maar we kunnen gewoon niet meer met elkaar hoe verdrietig dat ook is en voor velen niet te begrijpen .Met onze dochter zijn er ook veel problemen geweest maar ik weet dat het goed is nu .Ik ben haar nu veel beter gaan begrijpen en zeker de laatste tijd en zij mij want wat hebben we veel gemeen.Ik heb toch toen niet echt goed begrepen hoeveel verdriet ze had om die relatie die maar niet werkte  en ze daarom zo veranderde .Nu is ze een gelukkige meid met haar vriend en ik geniet er van want ik ben zo blij voor haar .Veel gesprekken met haar gehad de laatste weken en zo fijn dat ze mij steunt en trots is op mama want zij weet [ helaas ] hoe ik me voel want ze heeft het jammer genoeg zelf allemaal meegemaakt .Soms is er veel nodig om te beseffen wat je hebt ,geven nemen en soms ook gewoon accepteren .
Elisabeth 

10 opmerkingen:

  1. Anoniem3/06/2019

    Ja, een prachtig nummer. Het ouderschap gaat lang niet altijd over rozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan zeggen dat ik precies weet hoe je je voelt. Verdrietig, machteloos, maar het blijft je kind. En je houdt van hem. Dat gaat nooit over. Maar je weet ook dat er verder niets in zit. Dat het niet gaat. Al wil je nog zo graag en je hebt er alles aan gedaan.
    Soms overvalt het verdriet je. Hoe graag had je het anders gewild. Contact met je zoon, schoondochter en kleinkinderen.
    Mooie laatste zin. Het accepteren. Maar dat is zo moeilijk. Je moet wel, voor jezelf. Anders ga je er aan onderdoor.

    Ik wens je heel veel sterkte en liefde. Een dikke kus van mij.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor mensen zoals jij en je man en Joanne o.a. zijn er helaas nog zoveel meer mensen. Daar komt dit nummer hard voor aan denk ik. Mooi dat je het plaatst want het is gewoon de waarheid! Veel liefs en houd je taai lieve Elisabeth! Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat erg dit moet zo meemaken. Waarom moet het zo. Je hebt van alles gedaan. Het ligt niet aan jullie. Je wilde wel. Je hebt het geprobeerd. Gewoon dan los laten. Maar het blijft moeilijk. Makkelijk gezegd. Anders hou je dit niet vol. Gezondheid gaat voor jou alles lieve Elisabeth. Dikke troostknuffel voor jou. Liefs Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ouderschap is het moeilijkste wat er is denk ik, want op het moment dat jij je kind begrijpt is er weer iets anders en moet je weer mee in de flow,
    ik begrijp het, ik was een kind, en eigenlijk ( gelukkig) nooit moeder geworden, alhoewel ik wél een leuke zou zijn denk ik :-) nu verwen ik mijn harige hartjes maar, enne hoe dat is zie je wel hé :-)
    hoe je het ook gedaan hebt Elisabeth, je hebt het altijd vanuit een goed hart gedaan

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben gewoon maar even stil Elisabeth.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weten,dat je moet accepteren en het ook werkelijk doen. Dat is veel moeilijker,sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Elisabeth,
    ik hoef je niet te vertellen dat ik je begrijp want dat weet je allang. Natuurlijk blijven we van onze zonen houden maar het is (en blijft) zo vreselijk moeilijk als er geen contact meer is.
    Ik ben echt superblij dat het met je dochter en jullie inmiddels zo lekker gaat en dat je er ook heerlijk van geniet :-)
    Liefs, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn dat het contact met je dochter weer goed is nu. Problemen in het contact met je kind(eren) doet erg pijn als ouder... Het is toch een vorm van verlies, terwijl de persoon er nog wel is.

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...