maandag 25 maart 2019

En toen was het wel een goed en fijn gesprek

3 weken na het niet fijne bezoek en gesprek met mijn huisarts had ik vanmiddag dus weer een afspraak .Ik was letterlijk misselijk maar ondanks dat verbaasd hoe prachtig de nu geheel verbouwde praktijk is . Al rond mijn 6e jaar is daar mijn huisartsen praktijk maar nu is het zo groot licht en mooi geworden .Ik verdwaalde nog net niet en ja hij is zo trots .Ik heb gelukkig heel rustig uit kunnen leggen hoe ik me gevoeld heb na mijn laatste bezoek aan hem en hij schrok er een beetje van want dat was zeker niet zijn bedoeling .Ik heb uitgelegd dat ik ook best zijn standpunt begrijp maar gewoon echt nachtrust nodig heb en voor al met rust gelaten wil worden ,niet steggelen over een pilletje en bijna moeten  ''bedelen '' voor mijn gevoel. Dit was weer de man zo ik hem ken al veel jaren  , een arts die tijd neemt en echt luistert en over 2 maanden gaan we weer even bijpraten ,gewoon even hoe het dan gaat. Ik ben in elk geval opgelucht nu ,geen gesteggel meer .
Elisabeth 

15 opmerkingen:

  1. Iemand die tijd voor je neemt is een goede huisarts. Zo is die van mij die ik nu heb ook en een goed gesprek kan wel geen wonderen verrichten maar het helpt wel om je hart te luchten. Ik hoop zo dat je ook eens goed kan slapen. Liefs Tine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben zo blij dat het nare gevoel nu weg is over het vorige bezoek , gewoon alles met hem even rustig kunnen bespreken is zo fijn .

      Verwijderen
  2. Anoniem3/25/2019

    Fijn dat dit gesprek goed ging.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Marja er valt een steen van mijn hart zou ik bijna zeggen . gewoon weer de arts waar ik altijd echt mee kon praten en nu gelukkig weer .

      Verwijderen
  3. Wat fijn, Elisabeth, dat je nu de lucht kon klaren met je huisarts. Ik kan me voorstellen dat er een steen van je hart is gevallen. Fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja gelukkig kon ik mijn gevoel goed uitleggen ,ben echt opgelucht

      Verwijderen
  4. Wat fijn dat je nu goed met je huisarts kon praten. En dat je gehoord bent. Ik hoop dat je wat beter slaapt. Maar wel een zorg minder.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat je goede gesprek heeft gehad bij huisarts. Dan kun je ook meer zeggen. Gewoon eruit gooien. Dan voel je zeker beterde daardoor. Hopelijk heb goed geslapen. Fijne dag. Lieve groetjes J&F.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat klink goed Elisabeth, fijn voor je! Als je jaren goed met hem hebt kunnen praten zou het raar zijn als hij dat opeens niet meer ziet zitten. Zal je inderdaad heel goed doen. Al is hij een dokter, hij is ook een mens en mogelijk had hij wel stress van die verbouwing.
    Liefs en geen gesteggel meer! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat hij begrip toonde en dat het een fijn gesprek was. Dat maakt zoveel verschil! Het is inderdaad naar als je moet bedelen om dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een opluchting. Ik hoop,dat je nu beter slaapt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat hij jou begreep dit keer Elisabeth.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn! En goed ook, dat zo iemand vinger aan de pols houdt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is zeker weten heel goed ,zo ken ik hem ook al jaren .

      Verwijderen
  11. Ontzettend fijn voor je, dat dit gesprek zo goed is verlopen!
    Geeft rust en vertrouwen.
    Hartelijke groeten van Zem.

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...