donderdag 28 maart 2019

Zo gezellig en een ook beetje jammer

Vandaag samen  met de man en gezellig bezoekje aan dochter en haar vriend en wat ben ik blij om die twee weer even te kunnen zien  ,gewoon even een paar dikke knuffels voor alle twee  Zo gezellig en fijn ook al ben ik best moe want we zijn zo druk met zijn 4 tjes .Wat ik heel jammer vond ik dat zijn moeder er niet was want ik weet zeker dat ook zij een leuk en gezellig mens is en ik/wij willen best graag kennis maken met zijn ouders .Lief van hem vond ik dat hij ''bang' was dat als ook zijn moeder er zou zijn het teveel drukte voor mij kon zijn 'gezien 'de laatste paar weken dat het niet echt goed ging met mij .ja hij heeft het hart van deze moeder gestolen .Hij maakt mijn Dochter zo gelukkig en is ook nog een heel leuke en gezellige man . Nu doe ik gewoon even lekker rustig aan
Liefs Elisabeth 

10 opmerkingen:

  1. Lieve schat wat heerlijk voor jullie deze positieve draai. Wat zullen jullie genieten.
    Zeg, heb je nog iets gekregen van je dokter om te slapen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor ,gewoon mijn Temazepam weer om wat uurtjes slaap te scoren .Geen wondermiddel maar het is goed wat mij betreft

      Verwijderen
  2. Lieve Elisabeth, wat is dit toch weer heerlijk om te lezen!
    Zo zorgzaam als de vriend van je dochter is en dus ook denkt aan jou.
    Komt er vast wel een keer van binnenkort, die kennismaking met zijn moeder!
    Blij voor je hoor! Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem3/28/2019

    Wat een toffe schoonzoon. Een echte lieverd. Zijn moeder is vast ook een mooi mens.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk dat het contact met je dochter nu zo goed is. Genieten hè? Fijn dat je weer wat beter slaapt.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel fijn om te lezen Elisabeth.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn,dat jullie verstandhouding weer zo goed is.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat lief inderdaad dat hij zich zorgen maakt dat het voor jou anders te druk is. Dat klinkt als een heel meelevende schoonzoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn toch goed gegaan met je dochter en zijn vriend. Het word schoonzoon voor jou.Alleen schoonouders is wat minder. Gaat verder goed met jou? Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...